Thursday 30 May 2013

Doakan ye :*

            DOAKAN YE :D

Saya mohon kepada anda semua supaya TOLONG doakan kepada ibu dan bapa saya supaya selamat pergi dan pulang menunaikan umrah...saya MOHON 
sangat-sangat atas kerjasama anda...semoga ALLAH membalas jasa anda...Amin...kerjasama anda amat saya hargai.... :D

JANGAN LUPA UNTUK DOAKAN SAYA AGAR BERJAYA MENDAPAT 5A DALAM UPSR.....AMIN :) DOAKAN JUGA SEMOGA SAYA BERJAYA DUNIA DAN AKHIRAT....
INSYAALAH,SAYA AKAN DOAKAN KEPADA ANDA S3MU4 SUP4Y4 S3NTI4S4 B3RJ4Y4 :)


         TERIMA KASIH SEMUA :D    
                                        
                        IMAN INANI.BUDAK MISSMANGOBERRY :D

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete